Continuïteit in opdrachten? Blog op je website!

Bloggen vereist continuïteit – net als je opdrachten

Zo belangrijk als continuïteit is voor je opdrachten, zo belangrijk is het om continuïteit op je website te hebben. Door steeds nieuwe waardevolle inhoud erop te plaatsen in de vorm van blogartikelen.

Een blog is een fantastische manier voor je klanten om je consultants te leren kennen met hun expertises en portfolio. Niet eenmalig om zich voor te stellen, maar voortdurend, elke week een artikel. Continuïteit. Dat betekent dat je ook niet veel hebt aan eenmalige ondersteuning. Daarom heb ik abonnementen. In aanvulling op de diensten van Cline Kennis Delen op strategisch niveau, bied ik deze services:

1. Interview

Je consultant, CEO of klant laat zich telefonisch interviewen en ik schrijf daar een blogartikel van. Iedereen heeft wel een halfuurtje beschikbaar om antwoord te geven op vijf makkelijke vragen.

2. Redactie

Ik corrigeer, structureer en herschrijf soms het artikel tot het toegankelijk en aantrekkelijk is. Soms vraag ik vooraf voorbeelden of uitleg. Standaard kan de consultant één keer reageren, wat ik nog aanpas.

abonnement voor de continuïteit3. Klikscan

Je consultants krijgen 3 tot 5 concrete tips per blogartikel met de bedoeling dat ze ervan leren. De tips zijn steeds op het schrijfniveau van je consultants. Het is de goedkoopste versie, maar ik ben wel hard. Hard voor weinig, dus.

Schrijf je hier meteen in voor een gratis proefscan.

De input van je bureau

Je levert een tekst als input aan, bijvoorbeeld een verslag, logboek, rapport, long read of research. Of een compleet blogartikel, of een naam en telefoonnummer van iemand die ik voor je interview. Denk aan je consultants, een klant of een vakinhoudelijk deskundige. Het moet wel content zijn die over jouw bureau gaat. Authentiek en origineel. Dan brouw ik daar een blogartikel van. Voor de continuïteit doe je dit minstens eens per maand. Als je wilt, stuur ik je daarvoor een mail ter herinnering.

Ervaringen van anderen

Kijk wat anderen hebben ervaren met mijn teksten. Kijk ook voor de laatste reacties bij de Succesverhalen.

Rik BijmholtRik Bijmholt, oprichter van IT-bedrijf Anderson MacGyver dat groeide van 0 tot 20 medewerkers in een jaar, zegt op LinkedIn:

‘Caroline beoordeelt en verbetert onze conceptblogs en geeft creatieve inzichten. Wij zijn erg tevreden met haar ondersteuning en met name met haar flexibliteit om ons soms op het laatste moment te voorzien van input.’

Wat levert het jou op? Continuïteit!

Bloggen houdt je website levend en interessant om steeds weer naar terug te keren. Je doelgroep ziet elke week weer een mail van jou met een link naar je blog vol waardevolle informatie. Bloggen verhoogt je score op zoekmachines, zelfs zonder zoekmachineoptimalisatie. Je kunt elke week weer een aspect belichten van de deskundigheid van je consultants. Je spreekt heel nauwkeurig jouw doelgroep in jouw niche aan met een persoonlijke toon. Dat onderscheidt jou van ieder ander bureau en maakt je presentatie op het internet authentiek. Je bouwt een reputatie op van betrouwbaarheid en waardevolle inhoud. Uiteindelijk levert het continuïteit van opdrachten.

Wat is jouw investering?

  • Het Bronzen Blogabonnement; een wekelijkse klikscan voor € 97 per maand.
  • Het Zilveren Blogabonnement; een wekelijkse eindredactie voor € 297 per maand.
  • Het Gouden Blogabonnement; een wekelijks interview voor € 447 per maand.
  • Het Titanium Blogabonnement; ik leg je helemaal in de watten en schrijf al je teksten voor € 1.750 per maand.

*De prijzen zijn zonder btw.

Je risico? Nul

Je kunt op elk moment je abonnement aanpassen of opzeggen. Per direct. No strings attached.

Kies een abonnement dat past bij jouw bureau en consultants

Dit zijn richtprijzen, want je kunt elke combinatie kiezen. Blog je met een grote groep en vaker dan eens per week, dan is de prijs per artikel iets lager. En andersom. Minimaal eens per maand. Waarom? Omdat mensen een kort geheugen hebben, vooral jouw doelgroep. Ben je een trouwe klant, dan krijg je extra’s als een blogcafé in company en een jaarplan.

Weet je niet zeker welk abonnement je nodig hebt? Het meest bestelde abonnement is Zilver. Of vraag eerst een gratis proefscan aan.

Schrijf je nu in

Lees wel de Voorwaarden Blogabonnementen. Doe nou maar even. Ik heb ze voor de verandering in begrijpelijk Nederlands geschreven. Zonder kleine lettertjes.

Reageren is niet mogelijk