Hoe schrijf je een blog zonder inspiratie?

Blogchallenge adventkalender

Je wilt bloggen, omdat je wilt laten zien wat er mogelijk is. Je wilt je kwaliteiten, producten, diensten of waardevolle boodschap delen. Voor jezelf, je bedrijf of de wereld. Maar het komt er niet van. 
Want hoe schrijf je een blog?

Kun je het wel? Maak je je niet kwetsbaar? Waar moet je over schrijven? Hoe houd je het vol? En wie zit er nu op te wachten?

Met de Blogchallenge ontdek je het geheim waarmee jij niet alleen heel veel onderwerpen vindt, maar je houdt het vol, je ontdekt dat ook jij goed kunt schrijven en je publiek is er enthousiast over! Gebaseerd op de principes van Aristoteles.

Voor de 30-daagse kun je je nog inschrijven tot uiterlijk 30 november.

Schrijf je daarom meteen in (of kijk hieronder voor meer info):




Maak je keuze:

Wacht niet op inspiratie

Het is een fabeltje dat je alleen kunt bloggen als je inspiratie hebt. Ga er niet op zitten wachten, want dan komt het niet. Je krijgt het recept voor tientallen onderwerpen om over te bloggen.

‘Inspiration does exist, but it has to find you working typing’ – vrij naar Picasso

Ik geef je een recept

Hoe schrijf je een blog met dit recept in minder dan 10 minuten per dag? Ik daag je uit om dit recept 30 dagen te volgen. Elke dag stuur je het resultaat in en krijg je van mij een persoonlijke reactie!

Wat is het resultaat?

“Door alle stapjes komt er iets op gang waardoor duidelijk wordt wat ik precies wil vertellen.” – Sylvia

“Ik vind het heel leerzaam en vooral de feedback heel waardevol.” – Daan

“Een heel simpele maar effectieve vind ik ‘Lees het hardop’- dan haal je echt alle rare dingen eruit!” – Marie-José

Drie geheimen waardoor het nu wel lukt!

‘Ja maar dat hou ik nooit vol’

Het moeilijkste apparaat op de sportschool is de drempel. Jouw moeilijkste blogartikel is je eerste. Begin meteen en schrijf je in!

Hoe schrijf je een blog en vooral, hou je het vol? De stappen die je met de Blogchallenge zet zijn zo klein dat het je deze keer wel lukt. Ik heb het getest met mensen die al jaren willen bloggen, er tig keer aan begonnen, maar het nooit plaatsten of tenminste niet volhielden. Met de Blogchallenge hebben ze het wel afgemaakt, geplaatst en gedeeld.

‘Ja maar ik denk niet dat ik het kan’

Bloggen is een ambacht. Iedereen kan het leren. Of je nou een geoefend schrijver bent, of na 40 jaar laaggeletterdheid net hebt leren schrijven. In het begin maak je alleen aantekeningen. Die mag je zelfs tekenen.

De challenge is voor iedereen die wil bloggen. Omdat je jezelf wilt laten zien voor een nieuwe baan, omdat je je idee wilt verkopen voor je stichting of omdat je je producten en diensten wilt verkopen.

Hoe schrijf je een blog zonder website waarop je kunt bloggen? Blog dan op LinkedIn of een blogwebsite.

‘Ja maar wie zit daar nou op te wachten?’

Iedereen is gek op verhalen. Met de elementen van Arie (Aristoteles, maar ik mag Arie zeggen), die je leert in de challenge, kun jij een goed en pakkend verhaal schrijven dat jouw doelgroep aanspreekt. Precies de mensen die jij wilt bereiken.

Blogchallenge Hoe schrijf je een blog?

Hoe het werkt

Je schrijft je in. Dan krijg je de factuur met een link naar de beginpagina.  Je betaalt natuurlijk meteen. Zodra je je e-mailadres invult op de pagina achter de link, krijg je elke dag een mail met een kleine opdracht die je maximaal 10 minuten kost. De mails kun je niet onderbreken, maar je kunt wel wachten met invullen.

Klikscan

Je uitgewerkte artikel kun je tegen het eind insturen voor een Klikscan. Ik geef tips, opmerkingen en feedback. Voordat je online gaat en je blootgeeft.

Schrijf je nu in




Maak je keuze:

*prijzen exclusief btw.

Voor wie en voor wie niet?

Je wilt je kwaliteiten, je product, je dienst of je waardevolle boodschap delen in een blog. Dat blog kun op je eigen website, LinkedIn of de website van een ander plaatsen. Het enige wat je verder nodig hebt is een verhaal, een praktijkvoorbeeld of een casus. Iets wat verandert bij je doelgroep. De challenge is daardoor minder geschikt voor foodbloggers, trendwatchers, reisbloggers, hobbybloggers, mensen die zonder meer producten willen aanprijzen, mensen die gewoon over hun eigen leven willen vertellen of die influencer willen worden. Maar iedereen is welkom natuurlijk. 

Blogbijbel gebruikt cookies om de site goed te laten functioneren. Klik voor akkoord. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website staan op 'toestaan cookies' om je de beste surfervaring te geven. Ik verzamel anonieme gegevens met Google Analytics om te zien hoe mijn website functioneert en welke blogartikelen populair zijn. Ik volg je niet persoonlijk. Mijn privacyverklaring staat onder Contact: https://www.blogbijbel.nl/contact-met-de-blogbijbel/ Als je deze website blijft gebruiken zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op 'Akkoord' hieronder, ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten